Tikar Evamatik Import dari Sarawak

Standard

Baru-baru ni bini aku bagitau harga Tikar Evamatik yg dijual di Penang mencecah RM55 seunit. Mahal siut… namun bila direnung kembali bahawa tikar ni tidak dihasilkan di Malaysia dan di import sepenuhnya dari Indonesia, maka harga mungkin tinggi sedikit.

Jadi aku pun terpikir nak tolong member-member di semenanjung (Penang, Kedah) utk dapatkan harga yang lebih murah utk mereka. Setelah ditolak kos bagasi kapalterbang dan pengangkutan ke sempadan Indonesia-Sarawak. Harga yang dapat aku jual bagi sekeping tikar evamatik ini berharga RM40.00

Namun aku tak dapat jual secara POS kerana pada 11hb Mei 2012 ni aku akan balik ke Penang. Jadi kepada mak bapak yang ada anak-anak comey kiut miut tu sesuai sangat beli dan bagi anak hangpa meniarap atas tikar ni. Boleh beli dari aku secara TERUS.

Untuk orang dewasa pun ada…. mungkin anda inginkan kelainan di ruang tamu anda, tikar evamatik yang bercorak moden kotemporari pun ada. So sekali lagi, jika berminat nak beli, sila roger no telefon aku ni 012-6666455 dan boleh ambik sendiri di Simpang Ampat & Alor Star pada 11hb dan 12hb Mei 2012 ini.

Apa itu TIKAR EVAMATIK?

Rupa dia macam tikar yang orang buat lapik baby. Tapi bukan tikar getah yang biasa dipasang oleh di rumah mak bapak kita kat kampung. Tikar ni mempunyai pelbagai corak dan sesuai digunakan sebagai alas lantai moden.

Kegunaan:-

1. Mencegah reumatik hawa sejuk lantai.
2. Menambah pengetahuan anak.
3. Mudah dan senang dibawa.
4. Mudah untuk dibersihkan.
5. Alas untuk ruang keluarga,bilik tidur,tempat bermain,ruang belajar, perkelahan, alas makan dsb.

Ciri – ciri:-
Material:
Eva sponge(kualiti lembut tak luntur,tak slippery)

Saiz:
0.3x120x200cm (saiz lebih kurang ukuran katil single)

Corak:
Upin Ipin,ABC,fish/marine,transport,abc fruit,minimalis(corak petak), doraemon, pooh, tom & jerry,mickey music,looney tunes(bugs bunny),angry bird

Harga : RM 40.00/Come On Demand

  • ALOR STAR (11hb Mei 2012)
  • BANDAR TASEK MUTIARA, SIMPANG AMPAT, PULAU PINANG (12hb Mei 2012)

stok terhad.call dulu utk pastikan stok ade.  012-6666 455

About these ads

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s