Dari matkedah.com ke PI SANA PI SINI

Standard

Sebenarnya bukan niat nak berubah angin dari blog yang aku [ http://matkedah.com ]  host sendiri dengan blog yang aku boleh dapat free seperti https://pisanapisini.wordpress.com . Cuma sejak dua menjak ni, blog matkedah.com seringkali menghadapi masalah dengan serangan malware. Aku hampir naik menyampah bila mengenangkan kejadian serangan malware ke atas matkedah.com, jadi utk mengelakkan aku dari terus hilang dalam dunia blogging ni. Aku pun reka satu blog yg mungkin sesuai dengan diri aku yang sebenar (suka pi jalan sana sini).

Maka dengan itu lahirlah sebuah blog yang aku namakan PISANAPISINI. Perlu aku ingatkan bahawa blog matkedahDOTcom masih beroperasi seperti biasa. Dan blog PISANAPISINI hanyalah sebagai mirror side blog sahaja. Namun semuanya tertakluk kepada situasi masa depan yang belum pasti.

Buat semua pengunjung setia matkedahDOTcom, mirror site ni hanya sebagai backup dan yang pasti kita semua akan pisanapisini dengan MATKEDAH.. InsyaAllah.

Leave a Reply

