Jusco Perda City vs Kami

Standard

Sabtu 26hb Mei 2012- Semasa aku dok habiskan masa dating dgn bini aku di Jusco Aeon Perda City. Aku terkesima melihat sebuah kedai menjual tikar evamatik yg di import sepenuhnya dari Indonesia. Yang membuat aku lebih terkesima ialah harga jualan yg diletak oleh pemilik kedai iaitu sebanyak RM50.00 sekeping. Aku cuba membuat penawaran harga, nampaknya pemilik kedai memberitahu harga tersebut telah diturunkan dari harga asal RM65.00 (kononnya diskaun pemotongan harga sebanyak RM15.00). Jadi beliau memaklumkan harga tersebut adalah harga akhir dan ini bermakna aku sudah tidak boleh nego lagi…

image

Lihat harga yg diletakkan… RM50.00..

Jadi, kepada semua bakal pelanggan tikar evamatik kami di luar sana. Dapatkan tempahan dari saya dgn menelefon nombor 0126666455 (Mat) supaya saya dpt bawa balik lebih banyak lagi pada penerbangan pulang saya minggu depan atau minggu selepas cuti sekolah..

Baca sini cerita tikar Evamatik TERDAHULU

Leave a Reply

