Pasang LED kat Merida.

Standard

Baru-baru ni aku pasang lampu LED kat beskal MERIDA. Lampu LED lama dah rosak sebab aku lupa nak buang bateri yg dok dlm lampu tu sampai akhirnya berair dan reput karat.

image

Lampu LED ni aku beli kat Penang. harga cukup murah termasuk bateri. Mungkin sebab buatan China kot. Buat masa ni aku rahsiakan dahulu harga nya sebab kalau ada org nak order boleh aku mark up harga.. he he he.

image

Dalam kotak, disertakan bersama braket holder utk dipasang di handle bar.

image

Longgar kan terlebih dahulu skrew dan kemudian baru lah di pasang ke handle bar.

image

image

Masuk kan modul lampu LED ke bracket holder.

image

taraaa……. dah siap..

Leave a Reply

