2 Buah Homestay sekaligus..

Standard

Tengahari sebelum aku pergi menunaikan solat jumaat, aku sempat ikut rakan sepejabat aku ke homestay kepunyaannya.. Aku memang tabik spring sebab dengan usia yg belum sampai 30 tahun rakan aku ni dah berjaya membuat pembelian rumah semi detached setingkat yg berharga RM190k setiap satunya. Bila melihat kekerapan sewaan homestay beliau di lokasi strategik ipta di Changlun, Kedah. Aku teruja utk mengikut jejak langkah beliau.

image

Homestay pertama

image

Homestay kedua

Kedua-dua rumah beliau di lengkap perabot dan kadar sewaan semalaman cukup murah dan amat selesa.

image

Ruang tamu lengkap dengan kemudahan tv dan sofa.

image

Bilik tidur utama berhawa dingin

image

image

image

Dapur yg lengkap

image

Tuan punya homestay yg peramah. Aku kena berguru dengan beliau.
Jika anda berminat boleh lihat gambar dan maklumat homestay beliau di http://homestayhazim.blogspot.com

Leave a Reply

