Kelas Hujung Minggu 

Standard

Setiap minggu kelas Master Engineering saya di jalankan di Universiti Malaya. Semasa blog ini di tulis saya berada dlm sesi 2015/2016 semester I (kiranya saya sudah berada dlm semester kedua).. Saya bukan nak cerita pasal belajar ni.. Cuma nak cerita pasal Hotel yg berdekatan dengan Universiti Malaya. Mana tau kot kot ada yang membaca blog ni mencari tempat menginap berdekatan Universiti Malaya.

  
Hotel ni terletak cuma 1.5km dari Pintu Gerbang Utama Universiti Malaya. Di usahakan oleh Koperasi TNB. 

   
Harga semalaman menginap disini dari Agoda lebih kurang RM75. Ok la utk Aku tidur dan merehatkan diri.

    
 Berdekatan stesen LRT KERINCHI dan cuma 5 minit berjalan kaki sahaja. Kalau saya nak ke kelas boleh menggunakan perkhidmatan LRT dari stesen KERINCHI dan turun satu stesen LRT di KL Gateway – Universiti. Kos RM1 dan keluar dari stesen KL Gateway – Universiti saya akan menaiki Bas Rapid KL bernombor T632, Bas ni akan masuk ke dalam kampus dan pelajar UM memang menggunakan sepenuhnya perkhidmatan bas ni kalau nak pi berjimba jimba keluar masuk kampus. 

Dari stesen LRT KL Gateway -Universiti ni juga ada teksi yg sedia menunggu.. Jadi kalau dah tak tahan menunggu Bas yg bergerak setiap 20 minit boleh naik teksi kot.    


 

Leave a Reply

