Banjir Special  Mansion Tea Stall 

Standard

Edisi kali ni Aku pi pekena Roti Canai Banjir Special kat Mansion Tea Stall kat tepi sungai tak jauh dari Masjid India Kuala Lumpur. Semua ni gara-gara Facebook member Aku.. Dia published post Aku pi cari.

 

Tadi Aku makan Rot Banjir Special (seperti dlm gambar) dan roti banjir sepinggan lagi dan teh tarik gelas semuanya bar RM5.60   
 kedai makan ni tak ada signboard.. Tu payah Aku nak cari..

   

Berpandukan Google maps Aku berjalan menuju ke Selangor Mansion sebab org cerita dekat sini 

 tudia mamak tengah tebar roti 

 

Leave a Reply

